Agentia de
turism Eturia estimeaza ca in primele sase luni ale acestui an a inregistrat o cifra de afaceri de 2,5 mil. EUR, urmand ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la 7 mil. EUR.
In sase ani de activitate, agentia de
turism pentru vacante personalizate Eturia a vandut 10.000 de vacante avand ca destinatii 150 de tari. Printre produsele preferate de romani s-au numarat vacantele de grup, circuitele si sejururile de plaja.
Vacantele individuale reprezinta 86% din vanzarile agentiei de
turism Eturia, in timp ce 60% dintre produsele vandute sunt vacantele customizate, tailor-made, iar 68% din pachetele turistice vandute sunt vacante active de tip circuit.
Pretul mediu platit pentru un pachet intr-o destinatie extra-europeana, unde tariful biletului de avion are o pondere foarte mare, este de 3.920 EUR/familie in cazul vacantelor Signature, tailor-made si de 2.400 EUR/familie pentru pachetele Best Deal, vacantele predefinite, a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.
In 2012, cele mai vandute destinatii au fost Republica Dominicana, China, Cuba, Mexic, Thailanda, SUA, Maroc, Indonezia, Maldive, Peru.
Sursa: Business24 [12.06.2013]