English version

Booking.com s-a angajat sa schimbe modul in care prezinta ofertele, reducerile si preturile

In urma dialogului cu autoritatile nationale pentru drepturile consumatorilor si Comisia Europeana, platforma de calatorii Booking.com s-a angajat sa schimbe modul in care prezinta ofertele, reducerile si preturile.

La inceputul acestui an, sase platforme de rezervari online pentru camere de hotel si apartamente vor fi obligate sa renunte la o serie de practici de vanzari si prezentare a tarifelor, apreciate drept inselatoare in urma unei investigatii.

Platformele in cauza sunt Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers si Trivago, anchetate de catre Autoritatea pentru Concurenta si Piete (CMA) din Marea Britanie, care s-a sesizat in urma reclamatiilor privind taxe ascunse, reduceri inselatoare si diverse tactici prin care clientii erau presati sa rezerve o camera cat mai rapid.

Acum, pentru Booking, schimbarile, care trebuie implementate pana pe 16 iunie 2020, ar urma sa permita utilizatorilor sa compare ofertele pe baza unor infomatii corecte, in linie cu cerintele din legislatia europeana.

Schimbarile includ: 
-Clarificarea faptului ca afirmatiile de tipul "ultima camera disponibila" se refera exclusiv la oferta de pe platforma Booking.com 
-O oferta nu va fi prezentata ca fiind limitata pana la un anumit moment daca pretul va ramane neschimbat uletrior 
-Clarificarea modului de ordonare a rezultatelor si, in cazul in care platile din partea unitatilor de cazare au influentat pozitia in lista, precizarea acestui lucru 
-Prezentarea clara a situatiilor in care o comparatie de preturi vizeaza circumstante diferite (ex: data de cazare) si nementionarea acestor situatii ca reduceri CITESTE SI FOTO Uber lanseaza o noua optiune - selfie periodic 
-Asigurarea faptului ca orice comparatie de pret prezentata ca discount reprezinta economii reale -Afisarea pretului total pe care clientii il vor plati (taxe ascunse, plati suplimentare, comisioane etc) in mod clar si vizibil 
-Precizarea clara a faptului ca o unitate de cazare este oferita de un particular sau un profesionist 

Autoritatile nationale pentru protectia consumatorilor, sunt coordonarea Comisiei, vor verifica daca aceste schimbari sunt implementate. 

Sursa: Profit [21.12.2019]

Booking.com

Follow FivestarH on Twitter

Copyright © 2020 Fivestar Hospitality.